CEREMONIAŁ SZKOLNY

CEREMONIAŁ SZKOLNY
Zestawienie bibliograficzne w oparciu o zbiory własne

Wydawnictwa zwarte

  1. Baran Danuta i in. :Spotkania : scenariusze uroczystości religijnych, patriotycznych i szkolnych. – Kielce: Jedność, 2004 W 29486
  2. Uroczystości w szkole podstawowej : scenariusze inscenizacji, scenki teatralne, konkursy, bajki dydaktyczne, pantomima. T. 2 / red. Barbara Bleja-Sosna. – Toruń : Bea, 2006 W 29775

Artykuły z czasopism

  1. Bartkowiak Wiesława : Pasowanie na ucznia // Wszystko dla Szkoły. – 2008, nr 7/8, s. 4-5
  2. Bodoń Izabela : Zapoznajmy się z sylwetką patrona szkoły : scenariusz lekcji wychowawczej dla klas IV-VI szkoły podstawowej // Biblioteka w Szkole. -2007, nr 2, s. 20
  3. Dembiński Mariusz : Obrzędowy charakter lekcji // Nowa Szkoła. -2006, nr 1, s. 41-43
  4. Gołębiowska Bożena : Dzieje i symbolika sztandaru : scenariusz lekcji // Wychowawca. – 2006, nr 11, s. 29-30
  5. Liszka Edward : Ceremoniał szkolny i tradycja szkolna// Biblioteka w Szkole. – 2000, nr 9, s. 6-11
  6. Matyjaszkiewicz Elżbieta: Nadanie imienia przedszkolu // Nowe w Szkole. – 200/2001, nr 5, s. 17-18
  7. Nowak Małgorzata : Procedury wyboru imienia // Dyrektor Szkoły.- 2006, nr 2, s. 18
  8. Ochmann-Pszeniczna Joanna : Nasz patron : projekt edukacyjny na święto patrona szkoły // Biblioteka w Szkole. -2006, nr 11, s. 24-25
  9. Pietraszko Kazimierz: Ceremoniał pocztu sztandarowego//Wychowawca. – 2007, nr 9, s. 18-23
  10. Pyla Grażyna : Zwyczaje związane z rozpoczęciem nauki w szkole // Wychowawca. – 2006, nr 9, s.29-30
  11. Sawiski Lew : Nie dopuszczaj do „rzutu kotem”, czyli warto zorganizować otrzęsiny// Wszystko dla Szkoły. – 2006, nr 9, s. 20
  12. Ziętek Joanna : Potyczki anielsko-diabelskie : (otrzęsiny dla klas I) // Wszystko dla Szkoły. – 2007, nr 7/8, s. 7
Cookies and privacy policy

The website uses cookies for the purposes necessary for the proper operation of the site, customization of the site to individual user preferences and statistics. Disabling the storage of cookies is possible in the settings of each web browser, so that no information will be collected. If you do not agree to save information in cookies, you should leave the site.

Select the cookies you accept:
Return