MARKETING W SZKOLNICTWIE

MARKETING W SZKOLNICTWIE

Zestawienie bibliograficzne za lata 2000-2010

I. Książki


  1. Marketing w szkolnictwie / Hanna Hall. – Warszawa : Wolters Kluwer Polska , 2007. – 236 s. : il. ; 22 cm
  2. Marketingowe zarządzanie szkołą / Amir Jan Fazlagić. – Warszawa : CODN, cop. 2003. – 164 s. : rys. ; 24 cm
  3. Promocja placówki edukacyjnej : konteksty ekonomiczne i pedagogiczne / Lechosław Gawrecki. – Poznań : Oficyna Ekonomiczna Wydawnictwa eMPi2 , 2008. – 116, [1] s. : il. ; 24 cm
  4. Promocja szkoły w środowisku lokalnym / Paweł Zeller ; [aut. podrozdz. „Kształtowanie wizerunku szkoły” Marcin Chłodnicki]. – Warszawa : Wydawnictwa CODN , cop. 2006. – 172 s. : il. ; 24 cm

II. Artykuły z czasopism


  1. Badanie (rozumienie) szkoły w perspektywie hermeneutycznej / Marzena Baryluk. // Dydaktyka Literatury. – T. 21, (2001), s. 131-140
  2. Budowanie wizerunku przedszkola w aspekcie marketingowym / Sławomira Królikowska.// Wychowanie w Przedszkolu. – 2010, nr 7, dod. Poradnik Dyrektora, s. 10-11
  3. Charakterystyka rynku usług edukacyjnych / Sylwia Gibadło-Słomian. // Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie. – Nr 47 (2007), s. 65-74
  4. „Dni otwarte” – okazja do promocji szkoły / Krystyna Buchta, Waldemar Buchta.// Edukacja i Dialog. – 2007, nr 3, s. 67-69
  5. Działania promocyjne szkół i uczelni / Monika Krzyżak. // Marketing i Rynek. – 2000, nr 12, s. 17-21
  6. Jak budować opinię szkoły? / Anita Talik Orłowska. // Dyrektor Szkoły. – 2004, nr 2, s. 19-21
  7. Jak budować wizerunek szkoły XXI wieku? / Beata Bryś. // Dyrektor Szkoły. – 2009, nr 3, s. 16-19
  8. Jak promować szkołę w środowisku lokalnym? / Elżbieta Trojan. // Nowa Szkoła. – R. 63, nr 8 (2007), s. 59-61 Zawiera rec. książki: Promocja szkoły w środowisku lokalnym / Paweł Zeller. – Warszawa, 2006
  9. Jak promuję moją szkołę? / Stanisław Turowski // Nowa Szkoła. – 1997, nr 6, s. 4-6
  10. Jak skutecznie promować szkołę? / Katarzyna Maj. // Dyrektor Szkoły. – 2007, nr 10, s. 10-12
  11. Jak zapromować swoją szkołę / Grażyna Kamionka.// Język Polski w Gimnazjum. – 2006/2007, nr 2, s. 101-110
  12. Kompetencje dyrektorów a marketingowe zarządzanie placówkami edukacyjnymi / Mirosława Żurawska.// Nowa Szkoła. – 2008, nr 9, s. 21-28
  13. Koncepcja marketingu usług edukacyjnych / Marian Huczek. // Finanse, Zarządzanie, Inżynieria. – 1997, nr 4, s. 38-43
  14. Marka szkoły, czyli jak „prawie” robi wielką różnicę / Jan Fazlagić. // Psychologia w Szkole. – 2009, nr 1, s. 140-143 Skrót wykładu plenarnego przygotowanego na VI Forum Dyrektorów Kielce 2009.
  15. Marketing na terenie szkoły – jak rynek „wychowuje” młodego klienta? / Danuta Uryga.// Edukacja. – 2006, nr 2, s. 36-43
  16. Marketing – nowe spojrzenie na oświatę : teoria i praktyczne rozwiązania / Iwona Tyrna-Łoj. // Dyrektor Szkoły. – 2000, nr 9, s. 19-20, 22-23
  17. Marketing placówki oświatowej – teoria i praktyka / Barbara Antczak // Nowa Edukacja Zawodowa. – 2002, nr 1, s. 13-14
  18. Marketing usług edukacyjnych : wybrane aspekty / Aleksandra Grzesiuk. // Firma i Rynek. – Nr 13, (1999), s. 33-36
  19. Marketing w działalności szkoły jako organizacji niedochodowej / Justyna R. Baczewska // Kwartalnik Ostrołęckiego ODN. – 2004, nr 2, s. 89-94
  20. Marketingowa koncepcja szkoły / Jolanta Ratyńska // Nowe w Szkole. – 2000/2001, dod. Kierowanie Szkołą, nr 3, s. 4-6
  21. Marketingowe zarządzanie szkołą – szansa na reformę polskiej oświaty? / Jan Fazlagić.// Edukacja i Dialog. – 2007, nr 8, s. 14-15
  22. Miejsce badań marketingowych w oświacie / Marek Jastrzębski, Jan Fazlagić.// Dyrektor Szkoły. – 2009, nr 9, s. 32-34
  23. promocji szkoły w środowisku / Jadwiga Włodarczyk // Nowa Edukacja Zawodowa. – 2002, nr 1, s. 15-17
  24. Pomiar jakości szkoły w ujęciu marketingowym : skrót / Jan Fazlagić. // Psychologia w Szkole. – 2009, nr 1, s. 143-145
  25. Program promocji szkoły w środowisku / Jan Musiał. // Kwartalnik Edukacyjny. – 2002, nr 2, s. 51-61
  26. Promocja naszej szkoły / Barbara Fonrobert // Dyrektor Szkoły. – 2003, nr 4, s. 12
  27. Promowanie szkoły jako instytucji świadczącej usługi edukacyjne / Lechosław Gawrecki.// Dyrektor Szkoły. – 2008, nr 6, s. 9-11
  28. Promowanie wizerunku szkoły. Cz. 1 / Mariusz Kąkolewicz // Edukacja Medialna. – 2001, nr 1, s. 7-11
  29. Promowanie wizerunku szkoły : wyniki badań. Cz. 2 / Mariusz Kąkolewicz // Edukacja Medialna. – 2001, nr 4, s. 15-19
  30. Public relations – nowość w szkole? / Anita Talik Orłowska. // Dyrektor Szkoły. – 2004, nr 10, s. 60-62
  31. Public relations w zarządzaniu oświatą / Zdzisław Dacko // Dyrektor Szkoły. – 2001, nr 9, s. 3-6
  32. Public relations zaczyna się w domu… / Magdalena Zaborska-Skorupa.// Dyrektor Szkoły. – 2009, nr 12, s. 16-18
  33. Specyfika marketingu usług edukacyjnych / Monika Boguszewicz-Kreft, Anna Fischer. // Pieniądze i Więź. – 2001, nr 4, s. 51-57
  34. Sponsoring – forma public relations : wybrane zagadnienia / Lidia Pokrzycka //Nowa Szkoła. – 2010, nr 5, s. 53-59
  35. Strach przed klientem / Anita Talik Orłowska. // Dyrektor Szkoły. – 2003, nr 10, s. 22-25 Zasady ekonomii w szkolnictwie.
  36. Strategia marketingowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Nowym Sączu / Monika Poręba // Dyrektor Szkoły. – 2001, nr 9, s. 10-14
  37. Strategia marketingowa w niekomercyjnych instytucjach edukacyjnych – teoria i doświadczenia / Hanna Hall. // Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej. – Nr 3 (2004), s. 105-111
  38. Szkolne public relations / Edmund Juśko.// Edukacja i Dialog. – 2006, nr 10, s. 45-48
  39. Szkolne public-relations / Anita Talik-Orłowska. // Dyrektor Szkoły. – 2004, nr 7/8, s. 56-58
  40. Szkoła i misja / Anita Talik-Orłowska. // Dyrektor Szkoły. – 2004, nr 3, s. 31-33
  41. Wiedza krzepi. Działalność Koła Promocji Szkoły w Zespole Szkół Łączności w Krakowie / Marta Stefańczyk.// Biblioteka w Szkole. – 2010, nr 5, Dodatek: Biblioteka – Centrum Informacji s. 18-20
  42. Wizerunek szkoły / Anita Talik Orłowska. // Dyrektor Szkoły. – 2003, nr 7/8, s. 8-10
  43. Wykorzystanie marketingu przez placówki oświatowe w warunkach konkurencyjnego rynku usług edukacyjnych / Anna Sobczyk-Kolbuch. // Zeszyty Naukowe / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach. – Z. 13, (2002), s. 142-174
  44. Zarządzanie promocją usług edukacyjnych w warunkach narastającej konkurencji na rynku lokalnym / Andrzej Osiński. // Rozprawy Naukowe i Zawodowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. – Z. 5 (2008), s. 21-38
Cookies and privacy policy

The website uses cookies for the purposes necessary for the proper operation of the site, customization of the site to individual user preferences and statistics. Disabling the storage of cookies is possible in the settings of each web browser, so that no information will be collected. If you do not agree to save information in cookies, you should leave the site.

Select the cookies you accept:
Return